DOM BAND SOM BINDER MIG...

Hej bloggy. Steg upp för en timma sedan ungefär men har inte riktigt vaknat än. Jag och Cebastian satt uppe till fyra i natt och tittade på Disneyfilmer, alltså fyfan. Den lilla sjöjungfrun, hej! Satt typ och lipade genom hela filmen. Så himla fint! Vill också bo i havet och bli kär i en prins som har en hund! He.


Igår gick jag upp en nivå på dansen vilket innebär mer klättring och mer avancerade spins och grejer. Så jävla kul! Fick sån jävla självförtroendekick, klarar liksom grejer som jag inte ens vågade försöka för tre veckor sen. Lycka.


Idag ska jag möta Sara, hon ska följa med mig och köpa garn och sen ska hon lära mig att sticka tröjor! Så nu vet ni vad ni får i julklapp. Eller förmodligen inte. Kommer nog ha typ sju halvfärdiga tröjor i olika färger och mönster som ligger i hela lägenheten och aldrig blir klara. Vilken självinsikt jag har! Är det inte helt fantastiskt?


Det är planen för idag. Ikväll ska jag dansa. Alltså, ska försöka ta ett kort på mina knän lite senare. Är helt blå- och rödfläckig på hela knäna och smalbenen! Blåmärken, alltså. Fyfan! Men så jävla värt det.


Nä, skål på er vänner. Nu ska jag äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback