GODDAG

Idag lider jag av vansinne. Som i att jag är vansinnig. Och besviken. Och lite förundrad över hur människor ibland bara klampar utanför lådan som man byggt åt dem. Det är synd, i alla fall när det är en fin låda.


Har varit och röstat. Får sån ångest av det här valet, det är så jävla mycket som kan gå fel känns det som. Min röst hamnade som sagt hos sossarna. Är mycket nöjd över det beslutet. Röstade på F! i förra valet och känner kanske så här i efterhand att det var dumt gjort med tanke på resultatet den gången, men tycker samtidigt att man inte får kompromissa med sina övertygelser. Så jag vet inte. Hoppas att mestadelen av svenska folket har något innanför pannan. Vill inte tro något annat än att det blir rödgrönt på söndag. Vågar inte.


Skulle dansa ikväll men har ont i heeela kroppen (förutom i tårna där jag inte har någon känsel) och blåsor i händerna så jag hoppar idag. Kör lite stillsamt hemma istället och så dubbelpass imorgon och ett ganska hårt pass på fredag. Blir nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback