GOOD MORNING STARSHINE, THE BLOGG SAYS HELLO!

Dålig uppdatering igår, sorry. Hade fullt upp hela dagen. Var och åt sushi med Liv och Linn innan vi hämtade Livs dotter på dagis. Söt unge! Sedan gick jag och dansade. Mår lite dåligt över att jag inte kommer kunna dansa förrän om typ två veckor. Eller lite dåligt? Har fetångest! Vill bara dansa! Fan. Får köra mitt bästa här hemma, men är så dålig med disciplinen när ingen säger vad jag ska göra...

Skulle iväg en sväng till Emilie igår kväll, men somnade på soffan och orkade inte riktigt ta mig nånstans efter det. Men Cebastian hade vänner över så det blev en trevlig kväll ändå. Öl och Tekken, grabbigt!

Idag ska jag jobba. Känns konstigt! Har ju varit ledig så mycket på sista tiden. Kanske inte kommer palla. Ibland hade jag för övrigt gjort nästan vadsomhelst för att ha ett jobb där jag slipper vara trevlig mot människor hela dagarna. Hälften av dem förtjänar det inte ens!

Nä, nu blir det frukost. Pussåkjam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback