HA HA HA II.

Alltså. Sitter med kinesiskan nu. Kul att folk verkar tro att bara för att vi har seminarium över nätet så kan man bete sig lite hur man vill och sen skylla på sin dator. Alltså, hur gammal är din dator? Från åttiotalet nån gång eller? Min dator har skitmycket problem och funkar inte alltid som den ska, men jag har aldrig upplevt att min dator trollar bort dokument (mina läxor), samt stänger av internet, mikrofon, högtalare och webcam lite då och då (det händer, mitt internet är jävligt labilt, men hallå? Typ hela tiden? Och varje gång? Hahaha. Tror inte det! Kanske en idé att inte plugga via nätet då, om det är såna problem hela tiden.) samt ger mig huvudvärk så att jag måste vara borta i tio minuter för att hämta huvudvärkstabletter. Helst när det är min tur att prata.

Okej, kanske är jag som är lite bitter. Det är ju inte riktigt mitt problem. Men hej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback