ICH GEHE AUS DAS SCHWEDEN? JA?

Fyfaaaaaaan vad jag är trött! Alltså, seriöst. Har jobbat två dagar den här veckan. SLITIGT! Håller på att bli utbränd, det är ett hårt liv jag lever.
Tanken var egentligen att jag skulle åka till Göteborg tidigt i morse, men bokade om resan och är jävligt nöjd över det beslutet. Var hemma från jobbet kl fem och somnade väl runt sex nångång. Har alltså sovit fyra timmar i natt. Inte jättekul efter ett jävla fredagspass (varje gång jag jobbar helg så bestämmer jag mig för att bli nykterist. Hallåååååå vet ni hur ni beter er när ni är ute eller?). Hade skjenken på besök igår också, men det gick tydligen väldigt bra. Såklart!

Men jaaaaa, drar alltså till mitt kära hemland om en timme. Det ska bli spännande. Har rasistsvinen mobiliserat sig? Är bokbålen i full gång? Det återstår att se.



Och så världens största grattis till Cebastians fina lillasyster som fyller år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback