I'M COUNTING MY SLEEPLESS NIGHTS

Godmorgon darlings. Är på rätt taskigt humör idag. Livet känns liksom lite hopplöst. Tråkigt va? Ska iväg och dansa snart, lär känna mig bättre sen. Kör dubbelpass. Behöver det, behöver rensa hjärnan lite.

 

MEN SERIÖST! Ska det vara såhär? Är det bara min hjärna det är fel på som håller på och tänker så jävla mycket eller går alla omkring och känner sig hopplösa ibland? Säg det då!

 

"Hej, hur mår du?"

"Nä, känner mig rätt hopplös."

"Jaså, är det nåt särskilt?"

"Nej nej, absolut inte! Livet känns bara lite extra meningslöst just idag. Du vet hur det är."

"Ja, precis. Igår ville jag bara säga upp mig och sälja huset och flytta till Sibirien, men idag är det bättre igen! Skönt att det går över. Här förresten, ta en kaka! Hej då!"

"Hej hej!"

 

 

En bra kväll. Kanske en öl för mycket, men ändå.

Kommentarer
Postat av: PRNLL

Sälja huset, säga upp jobbet och flytta till Sibirien... Det ringer en liten klocka, det gör det. Det är meningslöst. Köpa tapeter för att ha når att göra. Plocka lingon för att ha nåt att göra. Kanske t.o.m skaffa jobba för att ha något att göra. Vad gör man? Skicka en kaka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback