I'M JUST LOSING ON A TUESDAY EFTERNOON

Vi kryssar dagarna. Jag har ont i magen. Vill till värme! Vill inte ha höst! Men i helgen får jag finbesök av Fia och blir alltså distraherad några dagar, det kommer bli så jääävla nice! Har inte sett bruden på hur länge som helst. Det har varit tomt i Oslo utan henne!


Jag har ätit så mycket i kväll att jag knappt kan stå upp. Kul att jag firar veckans enda träningsfria kväll med frosseri. Heja mig!


Nu ska jag sova. Var uppe sjukt tidigt i morse - halv tio! Och imorgon har jag planerat nåt som jag har glömt bort nu. Lär komma på det när jag vaknar. Annars förlåt i förväg för att jag inte dök upp. Eller vad det nu var jag skulle göra...


PUSSÅKJAM.

Kommentarer
Postat av: PRNLL

Älskar "förlåt i förväg för att jag inte dök upp". Innovativt bruk av tempusformer =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback