Nu i september börjar en annan typ av vår

Asså, hej bloggylove.

Skulle ikväll: plugga. Sova.
Gjorde ikväll: dansade pole dance. Åt sushi hos Isis. Drack vin. Drack öl.
Ska imorgon: göra grupparbete med min stackars klasskamrat. 10.00. HA HA HA.

Känner mig just nu lite orättvist behandlad. Det är liksom inte så jävla svårt att få dispens för grejer hit och dit. Typ dyslexi och sånt. Diverse funktionshinder. Men jag, då? Som är född helt utan ansvarskänsla? Vad fan ska jag ta mig till? Stackars Jakob som måste samarbeta med mig, kan jag tänka. Stackars, stackars Jakob från bibelbältet som måste jobba ihop med en brud som totalt saknar disciplin. Ska han verkligen behöva lida för detta? Ska han behöva logga in på Skype imorgon och inse att han ska göra grupparbete med Helena "det-finns-ingen-morgondag-bara-en-dag-i-övermorgon-och-det-som-måste-göras-tills-dess-kan-säkert-vänta-en-dag-till" Lok Axelsson.

Tydligvis, som de säger. Ingen jävla dispens för mig, och inte för mr Jakob heller.

Livet, asså.




(PS. Mannen på bilden har inget med inlägget att göra.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback