STOP! IN THE NAME OF LOVE, BEFORE YOU BREAK MY BLOGG

Min pojkvän har idag ätit flesk og duppe. Flesk og duppe! Jag är mållös och väldigt lycklig. Har ni förresten inte redan sett Elling så gör det nu.

I kväll är vi bjudna på fest. Är lagom bakis och otaggad men det blir nog kul. Nyktert, dock. Seminarium klockan tio i morgon bitti. Blä. Alltså fattar inte hur jag ska klara hösten med jobb till fyra på morgonen varje helg och så kinesiska klockan tio på måndagar. Heja dygnsrytmen!

Har för övrigt haft trevligt besök hela veckan i form av Pernilla som numera bor utanför Kirkenes vid ryska gränsen. Högt upp som fan med andra ord! Mål i vinter blir att åka dit och hälsa på.


Långt jävla land!

 


Kommentarer
Postat av: PRNLL

Onödigt långt land. Jag tycker ni ska komma. Jag ska söka jobb på en sån hundslädshappeninggård så om jag får det så MÅSTE ni komma. Begrips? =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback