THE LILLA LIV

Var ute igår med Fia och lite gamla jobbarkompisar. Fett nice! Slutade med att vi gick vilse på hemvägen och fick hoppa över staket och grejer. Jävligt spännande med andra ord! Nu har Fia åkt hem vilket är tråkigt. Har i alla fall en fin vecka framför mig. Massa dans, lite jobb och Sverige till helgen. Hur den resan nu kommer se ut. Vet inte ens om jag får ledigt från jobbet än. Jajajajaja. Det löser sig. Fyra månader kvar tills livet börjar. Fint.

 

 

 

Nördhelena med kamera, vackra Clara samt man vars namn jag inte vågar försöka stava till.

 

 

Jag och Fia var Nikonnördar hela kvällen.

 

 

Fick sitta i bagaget. Eller okej, såg till så att jag fick sitta i bagaget. Genom att skrika typ: "Jag vill sitta i bagaget!" Moget.

 

 

Två jävligt billiga tjejer nånstans mellan Karl Johan och vår kvarterspizzeria.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback