Vill ju bara danza...

Haha! Var ju inga problem alls att komma upp imorse. Great success! Och så var han inte bibelbältare utan uppifrån nånstans och det gjorde ju samarbetet betydligt mycket lättare! Har nog med att stå ut med min egen vidriga dialekt... Aaj vaaj på kaajt baaj.

Anledningen till att det gick så lätt att komma upp i morse var dock inte så trevlig. Vaknade nämligen av porlande vatten och bankningar och var helt säker på att det var hyresvärdens pappa som var i köket och skulle fixa tvättmaskinen. Ringde nämligen mäklaren igår och han meddelade nöjt att pappan ifråga arbetar som rörläggare och att han ska komma hit och ta en titt på maskinjäveln.
I mäklarens hjärna: Jippi! Billigt! Smidigt!
I min hjärna: Nej! Ångest! Panik! Måste städa!
Så, ja. Då trodde jag alltså att han var här imorse och det ser rätt jävligt ut i köket för tillfället och det kanske inte vår hyresvärds pappa behöver veta... He. Hehehe. Flög upp och ut i vardagsrummet men köket var tomt. Jävligt nice.

Idag ska jag dansa. Vill dansa varje dag. Dygnet runt. Är så jävla frälst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback